Imprezy integracyjne pracowników

meeting-83519__180Bez względu na to czy organizujemy imprezę integracyjną, szkolenie outdoorowe, teambuilding, wyjazd motywacyjny (incentive) czy „zwykły” piknik firmowy, zasady bezpieczeństwa są niezmienne.  Uczestnictwo w eventach outdoorowych zawsze niesie ze sobą pewien element ryzyka. W końcu w trakcie takich programów robimy rzeczy, których na co dzień nie powinniśmy robić sami w domu. Ten dreszczyk emocji jest właśnie tym, co najbardziej pociąga, dlatego bezpieczeństwo naszych pracowników podczas imprezy integracyjnej jest sprawą najwyższej wagi.  Jest kilka elementów, na które koniecznie musimy zwrócić uwagę przygotowując bezpiecznie teambuilding. Przede wszystkim warto szczególnie uważnie wybrać firmę organizującą dla nas program terenowy. To właśnie w ręce instruktorów tej agencji powierzymy zdrowie, a nawet życie naszych pracowników. Myśląc o bezpieczeństwie podczas eventu należy pamiętać także o innych aspektach takich, jak kadra instruktorska (uprawnienia), sprzęt (atesty), ubezpieczenie, pozwolenia oraz sprawy logistyczne (wybór miejsca oraz terminu pod kątem naszego wyjazdu firmowego). Spróbujemy teraz po kolei przyjrzeć się tym elementom i wskazać to co najistotniejsze..   Kogo wybrać? Organizacja programu outdoorowego to duże wyzwanie i ogromna odpowiedzialność dla zleceniodawcy. Na korzyść przemawia blisko 15 lat doświadczenia rynku imprez integracyjnych, które wyłoniło kilkanaście agencji godnych zaufania. Dlatego wybór bezpiecznego programu integracyjnego to wybór bezpiecznej i wiarygodnej agencji. Firmy te być może będą trochę droższe niż konkurencja, ale dzięki nim będziemy mogli spać spokojnie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *